Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманчук, Роман Станіславович-
dc.date.accessioned2022-01-11T10:48:18Z-
dc.date.available2022-01-11T10:48:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/602-
dc.description.abstractУчні мають навчитися: називаюти види туризму, ознаки понять «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму»; розуміють вплив природних і суспільних чинників на розвиток туризму; показують на карті основні райони туризму в Україні; обґрунтовувати рівень розвитку туризму в окремих регіонах та районах України; характеризувати особливості основних туристичних регіонів світу; обґрунтовувати рівень розвитку туризму в окремих регіонах та країнах. Застосовані методи і прийоми організації освітньої діяльності: методи: пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий, дослідницький. Методичні прийоми: інструктаж, пояснення, розповідь, бесіда, демонстрація.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеографіяuk_UA
dc.subject9 класuk_UA
dc.subjectрекреаційні ресурсиuk_UA
dc.subjectінфраструктура туризмуuk_UA
dc.subjectприродні і суспільні чинники на розвиток туризмуuk_UA
dc.subjectосновні туристичні регіони світуuk_UA
dc.titleТуризмuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.