Методологічні засади неперервної освіти, яка стимулює індивідуальну освітню траєкторію педагога в умовах війни
Переглянути
Український правопис із погляду історії та сьогодення. «Український правопис» 1990 року
Переглянути
Модельна навчальна програма «Здоров’я, безпека та добробут. 5–6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти
Переглянути
Розвиток цифрової компетентності педагогічних працівників Полтавської області в умовах викликів війни
Переглянути
Вступна кампанія на Полтавщині в умовах воєнного стану
Переглянути
Дошкілля Полтавщини: на хвилі сучасних перетворень
Переглянути
Лідерська освіта перед викликами війни
Переглянути
Методичні підходи до навчання школярів міжнародного гуманітарного права в умовах війни: досвід та рекомендації
Переглянути
Наші в НУШі. Що нового у новій початковій школі?
Переглянути
Особливості формування передумов навчальної діяльності в дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в процесі корекційно-логопедичної роботи
Переглянути
ПАНО ім. М. В. Остроградського – лідер освіти Полтавщини в умовах війни
Переглянути
Упровадження національно-патріотичного виховання на уроках іноземної мови
Переглянути
Формування безпечних умов перебування учнів у ЗЗСО в умовах воєнного стану та надзвичайних ситуацій
Переглянути
Нові виміри безпеки в практиках впровадження НУШ
Переглянути
Особливості пам’яті в процесі вивчення іншомовних слів
Переглянути
Історія України в інформаційному просторі та національній пам’яті: сучасні рефлексії
Переглянути
Методи корекції небажаної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами на основі функціонального аналізу
Переглянути
Зорова поезія учнів як мистецтво візуалізації образів
Переглянути
Застосування інноваційних електронних технологій навчання в закладі фахової передвищої освіти
Переглянути
Розвиток емоційної компетентності дітей з особливими освітніми потребами засобами арттерапії
Переглянути