Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1825
Назва: | Методи корекції небажаної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами на основі функціонального аналізу |
Автори: | Артеменко, Антоніна Михайлівна |
Ключові слова: | мотиваційна шкала функція поведінки АВА-терапія функціональний аналіз поведінки небажана поведінка |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПАНО ім. М. В. Остроградського |
Бібліографічний опис: | Артеменко А. М. Методи корекції небажаної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами на основі функціонального аналізу / А. М. Артеменко // Постметодика. 2023. № 1. С. 53–58 |
Короткий огляд (реферат): | Представлено один із найбільш ефективних підходів до корекції небажаної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами – прикладний аналіз поведінки (англ. – Applied Behavior Analysis, АВА). Описано специфіку застосування та інструментарій функціонального аналізу, який дає змогу визначити причини таких поведінкових проявів дитини. Виділено чотири основні функції проблемної поведінки дітей: доступ до бажаного предмета чи дії, припинення/уникнення неприємних стимулів чи дій, привернення уваги, сенсорна стимуляція. Також наведено конкретні методи, спрямовані на корекцію небажаної поведінки дітей з особливими освітніми потребами, ефективність яких доведена науково: «диференціальне підкріплення несумісної поведінки», «диференціальне підкріплення альтернативної поведінки», «диференціальне підкріплення відсутності поведінки», «гасіння», «ослаблення». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1825 |
Розташовується у зібраннях: | No 1, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
артемова.pdf | 154,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.