Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1825
Назва: Методи корекції небажаної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами на основі функціонального аналізу
Автори: Артеменко, Антоніна Михайлівна
Ключові слова: мотиваційна шкала
функція поведінки
АВА-терапія
функціональний аналіз поведінки
небажана поведінка
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПАНО ім. М. В. Остроградського
Бібліографічний опис: Артеменко А. М. Методи корекції небажаної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами на основі функціонального аналізу / А. М. Артеменко // Постметодика. 2023. № 1. С. 53–58
Короткий огляд (реферат): Представлено один із найбільш ефективних підходів до корекції небажаної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами – прикладний аналіз поведінки (англ. – Applied Behavior Analysis, АВА). Описано специфіку застосування та інструментарій функціонального аналізу, який дає змогу визначити причини таких поведінкових проявів дитини. Виділено чотири основні функції проблемної поведінки дітей: доступ до бажаного предмета чи дії, припинення/уникнення неприємних стимулів чи дій, привернення уваги, сенсорна стимуляція. Також наведено конкретні методи, спрямовані на корекцію небажаної поведінки дітей з особливими освітніми потребами, ефективність яких доведена науково: «диференціальне підкріплення несумісної поведінки», «диференціальне підкріплення альтернативної поведінки», «диференціальне підкріплення відсутності поведінки», «гасіння», «ослаблення».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1825
Розташовується у зібраннях:No 1, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
артемова.pdf154,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.