Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко, Антоніна Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-10-01T06:12:50Z-
dc.date.available2024-10-01T06:12:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАртеменко А. М. Методи корекції небажаної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами на основі функціонального аналізу / А. М. Артеменко // Постметодика. 2023. № 1. С. 53–58uk_UA
dc.identifier.otherORCID iD https://orcid.org/0009-0007-0285-4703-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1825-
dc.description.abstractПредставлено один із найбільш ефективних підходів до корекції небажаної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами – прикладний аналіз поведінки (англ. – Applied Behavior Analysis, АВА). Описано специфіку застосування та інструментарій функціонального аналізу, який дає змогу визначити причини таких поведінкових проявів дитини. Виділено чотири основні функції проблемної поведінки дітей: доступ до бажаного предмета чи дії, припинення/уникнення неприємних стимулів чи дій, привернення уваги, сенсорна стимуляція. Також наведено конкретні методи, спрямовані на корекцію небажаної поведінки дітей з особливими освітніми потребами, ефективність яких доведена науково: «диференціальне підкріплення несумісної поведінки», «диференціальне підкріплення альтернативної поведінки», «диференціальне підкріплення відсутності поведінки», «гасіння», «ослаблення».uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНО ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectмотиваційна шкалаuk_UA
dc.subjectфункція поведінкиuk_UA
dc.subjectАВА-терапіяuk_UA
dc.subjectфункціональний аналіз поведінкиuk_UA
dc.subjectнебажана поведінкаuk_UA
dc.titleМетоди корекції небажаної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами на основі функціонального аналізуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 1, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
артемова.pdf154,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.