НАВЧАЙСЯ (ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ)
Головна сторінка фонду
Перегляд статистики
Нові матеріали
Instagram як візитівка 21 століття: оформлення та контент
Переглянути
Секрети ефективної комунікації в освіті
Переглянути
Імплементація інфомедійної грамотності в освітній процес
Переглянути
Визначення потреб професійного розвитку керівників закладів освіти в рамках впровадження реформи НУШ
Переглянути
ДАЙДЖЕСТ «КРУГЛИЙ СТІЛ» «НАУКА, ОСВІТА, ІДЕОЛОГІЯ: ПАМ’ЯТЬ ЯК КУЛЬТУРНИЙ КОД І ЧИННИК РОЗВИТКУ НАЦІЇ», ПРИСВЯЧЕНИЙ ВІДЗНАЧЕННЮ ДНІВ НАУКИ І ЄВРОПИ В УКРАЇНІ ТА ДНЯ МУЗЕЇВ
Переглянути
УКРАЇНСЬКИЙ ПРАВОПИС ІЗ ПОГЛЯДУ ІСТОРІЇ ТА СЬОГОДЕННЯ Проєкт найновішої редакції українського правопису (1999–2000 рр.)
Переглянути
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Переглянути
ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПРОСТОРОВОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ
Переглянути
НАПРЯМИ ДЕМОКРАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ
Переглянути
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: КЕРІВНИЦТВО ДО ДІЇ
Переглянути
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
Переглянути
СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В СУСПІЛЬСТВІ ЗМІН: ПРАКТИЧНА СКЛАДОВА
Переглянути
ЗБЕРЕЖЕННЯ ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІ В УМОВАХ ВІЙНИ: РОЛЬ МІЖНАРОДНОГО ГУМАНІТАРНОГО ПРАВА
Переглянути
ФІЛОСОФІЯ ПРОЄКТУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ВІЙНИ
Переглянути
НАЦІОНАЛЬНА ПАМ’ЯТЬ: ЩО ЦЕ ТАКЕ І ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕКОЛОНІЗАЦІЇ
Переглянути
ПАМ’ЯТЬ, ІДЕОЛОГІЯ, ОСВІТА: УРОКИ МИНУЛОГО ДЛЯ СТРАТЕГІЙ МАЙБУТНЬОГО
Переглянути
Методологія впровадження процедур внутрішньої системи забезпечення якості освіти у післядипломній педагогічній освіті
Переглянути
Упровадження елементів STEM (STEAM)-освіти на уроках математики через AR- і 3D-технології та проєктно-дослідницьку діяльність
Переглянути
Особистісні та міжособистісні характеристики батьків, які виховують дітей із порушеннями розвитку
Переглянути
Сучасні проблеми педагогічної праці: стан і перспективи
Переглянути