Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2109
Назва: СИСТЕМА РАННЬОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ПЕДАГОГІЧНОГО ВТРУЧАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
Автори: Кальченко, Юлія Іванівна
Остапко, Людмила Олексіївна
Литкович, Олена Іванівна
Ключові слова: рання допомога, рання діагностика, раннє втручання, педагогічне втручання, особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами.
Дата публікації: тра-2025
Бібліографічний опис: Кальченко Ю. І., Остапко Л. О., Литкович О. І. Система ранньої діагностики та педагогічного втручання для дітей з особливими освітніми потребами: проблеми та шляхи їх вирішення Постметодика. 2025. № 1. (144). С. 62–68.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається система ранньої діагностики та педагогічного втручання для дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Визначено ключові проблеми, що ускладнюють своєчасне виявлення та корекцію порушень розвитку, зокрема недостатню міждисциплінарну співпрацю, дефіцит кваліфікованих спеціалістів і обмежений доступ до сучасних методів діагностики. Окреслено ефективні підходи до раннього педагогічного втручання, зокрема комплексні методики оцінювання розвитку, використання інклюзивних освітніх технологій та індивідуалізованих програм підтримки. Запропоновано можливі шляхи вдосконалення системи раннього втручання, що сприятиме більш успішній адаптації та соціалізації дітей з ООП.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2109
Розташовується у зібраннях:No 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кальченко, Остапко, Литкович.pdf427,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.