Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2108
Назва: МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Автори: Панченко, Світлана Вкторівна
Ключові слова: толерантність, українська література, виховання, методичні підходи, емпатія, культура діалогу.
Дата публікації: тра-2025
Бібліографічний опис: Панченко С. В. Методичні аспекти виховання толерантності учнів на уроках української літератури. Постметодика. 2025. № 1. (144). С. 58–61.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються методичні аспекти виховання толерантності учнів у процесі вивчення української літератури. Обґрунтовується значення художніх творів як засобу формування емпатії, взаємоповаги та культури діалогу. Аналізуються ефективні педагогічні стратегії, зокрема інтерактивні методи, дискусійні техніки, рольові ігри та проблемно-орієнтоване навчання, що сприяють розвитку толерантного світогляду школярів. Окреслено основні педагогічні умови, які забезпечують ефективність цього процесу. Запропоновано практичні рекомендації для вчителів щодо організації уроків української літератури з наголосом на виховання толерантності й морально-етичних цінностей. Особлива увага приділяється розвитку критичного мислення, умінню аналізувати літературні твори крізь призму гуманістичних ідей. Підкреслюється важливість використання сучасних освітніх технологій для формування толерантного світогляду учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2108
Розташовується у зібраннях:No 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панченко.pdf390,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.