Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2108
Назва: | МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
Автори: | Панченко, Світлана Вкторівна |
Ключові слова: | толерантність, українська література, виховання, методичні підходи, емпатія, культура діалогу. |
Дата публікації: | тра-2025 |
Бібліографічний опис: | Панченко С. В. Методичні аспекти виховання толерантності учнів на уроках української літератури. Постметодика. 2025. № 1. (144). С. 58–61. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються методичні аспекти виховання толерантності учнів у процесі вивчення української літератури. Обґрунтовується значення художніх творів як засобу формування емпатії, взаємоповаги та культури діалогу. Аналізуються ефективні педагогічні стратегії, зокрема інтерактивні методи, дискусійні техніки, рольові ігри та проблемно-орієнтоване навчання, що сприяють розвитку толерантного світогляду школярів. Окреслено основні педагогічні умови, які забезпечують ефективність цього процесу. Запропоновано практичні рекомендації для вчителів щодо організації уроків української літератури з наголосом на виховання толерантності й морально-етичних цінностей. Особлива увага приділяється розвитку критичного мислення, умінню аналізувати літературні твори крізь призму гуманістичних ідей. Підкреслюється важливість використання сучасних освітніх технологій для формування толерантного світогляду учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2108 |
Розташовується у зібраннях: | No 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Панченко.pdf | 390,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.