Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Світлана Вкторівна-
dc.date.accessioned2025-06-10T17:00:18Z-
dc.date.available2025-06-10T17:00:18Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationПанченко С. В. Методичні аспекти виховання толерантності учнів на уроках української літератури. Постметодика. 2025. № 1. (144). С. 58–61.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2108-
dc.description.abstractУ статті розглядаються методичні аспекти виховання толерантності учнів у процесі вивчення української літератури. Обґрунтовується значення художніх творів як засобу формування емпатії, взаємоповаги та культури діалогу. Аналізуються ефективні педагогічні стратегії, зокрема інтерактивні методи, дискусійні техніки, рольові ігри та проблемно-орієнтоване навчання, що сприяють розвитку толерантного світогляду школярів. Окреслено основні педагогічні умови, які забезпечують ефективність цього процесу. Запропоновано практичні рекомендації для вчителів щодо організації уроків української літератури з наголосом на виховання толерантності й морально-етичних цінностей. Особлива увага приділяється розвитку критичного мислення, умінню аналізувати літературні твори крізь призму гуманістичних ідей. Підкреслюється важливість використання сучасних освітніх технологій для формування толерантного світогляду учнів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтолерантність, українська література, виховання, методичні підходи, емпатія, культура діалогу.uk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.UDC373.3/.5.016:821.161.1:37.091.2-
Розташовується у зібраннях:No 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панченко.pdf390,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.