Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1829
Назва: | Нові виміри безпеки в практиках впровадження НУШ |
Автори: | Водолазська, Тетяна Володимирівна Устименко, Тетяна Анатоліївна |
Ключові слова: | надання першої психологічної допомоги емоційна грамотність безпека освітнє середовище інформаційна безпека емоційно-етична компетентність Хібукі |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПАНО ім. М. В. Остроградського |
Бібліографічний опис: | Водолазська Т. В., Устименко Т. А. Нові виміри безпеки в практиках впровадження НУШ. Постметодика. 2023. № 2–3. С. 26–30 |
Короткий огляд (реферат): | Досліджується питання проєктування шкільного освітнього середовища, здатного забезпечити безпеку учасників освітнього процесу в умовах війни. Статистично підтверджено гіпотезу про те, що рівень сприйняття освітніх реформ у групі педагогів з невисоким рівнем тривожності суттєво вищий, ніж у групі педагогів з високою тривожністю. Обгрунтовано тезу, що важливою є психологічна підтримка педагогічних працівників, спрямована на зниження рівня тривожності, розвиток стресостійкості. Виділено суттєві складові освітніх втрат: мотиваційні провали (втрата інтересу до навчання); соціальна дезадаптація (втрата важливих контактів у соціумі); асистемність знань (втрата цілісної картини світу); втрата практичного досвіду та напрями їх подолання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1829 |
Розташовується у зібраннях: | No 2-3, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Водолазська Устименко.pdf | 419,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.