Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1822
Назва: | Розвиток емоційної компетентності дітей з особливими освітніми потребами засобами арттерапії |
Автори: | Дяченко, Ольга Володимирівна Дмитренко, Ярослава Григорівна |
Ключові слова: | емоційна компетентність емоційна грамотність емоційний інтелект арттерапія |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПАНО ім. М. В. Остроградського |
Короткий огляд (реферат): | На основі аналізу літератури уточнено сутність понять: емоційна компетентність, емоційний інтелект та емоційна грамотність. Наголошено на важливості розвитку емоційної сфери дітей з особливими освітніми потребами, починаючи саме з дитячого віку як важливого складника повноцінного розвитку особи з ООП та її успішної соціалізації та адаптації в соціумі. Запропоновано етапи роботи над розвитком емоційної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто арттерапію як ефективний, екологічний метод розвитку емоційно-вольової сфери дітей з особливими освітніми потребами, оскільки його основою є творчість, що чинить ефективний вплив на особистісне зростання індивіда з метою корекції тих чи інших аспектів його самосвідомості. Аналізуються основні переваги використання арттерапевтичних технік у роботі, наведено приклади застосування різних видів арттерапевтичних напрямків |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1822 |
Розташовується у зібраннях: | No 1, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дяченко, Дмитренко.pdf | 204,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.