Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/435
Назва: | Використання технологій дистанційного навчання на уроках хімії |
Інші назви: | Роль води як розчинника. Будова молекули води, поняття про водневий зв'язок. Розчинність речовин у різних розчинах. (методрозробка уроку) |
Автори: | Дулій, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | Педагогічні умови, дистанційні технології навчання, методи і форми навчання, інноваційні засоби |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | В даній роботі визначені основні педагогічні умови, що забезпечують ефективність впровадження дистанційних технологій навчання на уроках хімії. Автором наведені оптимальні методи, форми та інноваційні засоби навчання, що забезпечують цей процес. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/435 |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Природознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль води як розчинника. Розробка уроку.doc | 95,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити | |
Дулій В.О. презентація до уроку хімії.pptx | 4,86 MB | Microsoft Powerpoint XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.