Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДулій, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-07-05T06:53:22Z-
dc.date.available2021-07-05T06:53:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/435-
dc.description.abstractВ даній роботі визначені основні педагогічні умови, що забезпечують ефективність впровадження дистанційних технологій навчання на уроках хімії. Автором наведені оптимальні методи, форми та інноваційні засоби навчання, що забезпечують цей процес.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectПедагогічні умови, дистанційні технології навчання, методи і форми навчання, інноваційні засобиuk_UA
dc.titleВикористання технологій дистанційного навчання на уроках хіміїuk_UA
dc.title.alternativeРоль води як розчинника. Будова молекули води, поняття про водневий зв'язок. Розчинність речовин у різних розчинах. (методрозробка уроку)uk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeІншеuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.