Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/435
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дулій, Валентина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-05T06:53:22Z | - |
dc.date.available | 2021-07-05T06:53:22Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/435 | - |
dc.description.abstract | В даній роботі визначені основні педагогічні умови, що забезпечують ефективність впровадження дистанційних технологій навчання на уроках хімії. Автором наведені оптимальні методи, форми та інноваційні засоби навчання, що забезпечують цей процес. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Педагогічні умови, дистанційні технології навчання, методи і форми навчання, інноваційні засоби | uk_UA |
dc.title | Використання технологій дистанційного навчання на уроках хімії | uk_UA |
dc.title.alternative | Роль води як розчинника. Будова молекули води, поняття про водневий зв'язок. Розчинність речовин у різних розчинах. (методрозробка уроку) | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
dc.type | Презентація | uk_UA |
dc.type | Інше | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Природознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль води як розчинника. Розробка уроку.doc | 95,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити | |
Дулій В.О. презентація до уроку хімії.pptx | 4,86 MB | Microsoft Powerpoint XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.