Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1820
Назва: | Використання імерсивних технологій для розвитку комунікативних та інформаційно-комунікаційних компетентностей осіб з ООП на уроках української літератури |
Автори: | Зайцева, Світлана Іванівна |
Ключові слова: | імерсивні технології доповнена реальність QR-код Deepfake особа з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПАНО ім. М. В. Остроградського |
Короткий огляд (реферат): | Викладено досвід використання засобів сучасної цифрової педагогіки з метою розвитку комунікативної та інформаційно-комунікаційної компетентності дітей з ООП на уроках української літера- тури. Описано переваги використання імерсивних технологій (Deepfake, Canva, Mentimeter, генератор QR-кодів) в освітньому процесі з такими дітьми та алгоритм створення за допомогою цих технологій дидактичного матеріалу «Портрети, що оживають». Представлено зміст цього дидактичного матеріалу та доведено, що він дає змогу сучасному вчителю корегувати емоційно-вольову сферу дітей з ООП відповідно до реалізації освіти 4.0; дидактичний матеріал сприяє розвитку читацької грамотності та інформаційно-комунікаційної компетентності дітей з ООП; корегуванню їхніх когнітивних процесів та посиленню мотивації до навчально-пізнавальної діяльності; підвищенню навчальної результативності учнів; допомагає їхній соціалізації. Дидактичний матеріал «Портрети, що оживають» варто застосовувати при вивченні мовно-літературної галузі, під час корекційних занять, на гуртках та виховних годинах |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1820 |
Розташовується у зібраннях: | No 1, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
зайцева.pdf | 202,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.