Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайцева, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2024-09-30T13:35:24Z-
dc.date.available2024-09-30T13:35:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherORCID iD https://orcid.org/0009-0007-8086-3234-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1820-
dc.description.abstractВикладено досвід використання засобів сучасної цифрової педагогіки з метою розвитку комунікативної та інформаційно-комунікаційної компетентності дітей з ООП на уроках української літера- тури. Описано переваги використання імерсивних технологій (Deepfake, Canva, Mentimeter, генератор QR-кодів) в освітньому процесі з такими дітьми та алгоритм створення за допомогою цих технологій дидактичного матеріалу «Портрети, що оживають». Представлено зміст цього дидактичного матеріалу та доведено, що він дає змогу сучасному вчителю корегувати емоційно-вольову сферу дітей з ООП відповідно до реалізації освіти 4.0; дидактичний матеріал сприяє розвитку читацької грамотності та інформаційно-комунікаційної компетентності дітей з ООП; корегуванню їхніх когнітивних процесів та посиленню мотивації до навчально-пізнавальної діяльності; підвищенню навчальної результативності учнів; допомагає їхній соціалізації. Дидактичний матеріал «Портрети, що оживають» варто застосовувати при вивченні мовно-літературної галузі, під час корекційних занять, на гуртках та виховних годинахuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНО ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectімерсивні технологіїuk_UA
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UA
dc.subjectQR-кодuk_UA
dc.subjectDeepfakeuk_UA
dc.subjectособа з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleВикористання імерсивних технологій для розвитку комунікативних та інформаційно-комунікаційних компетентностей осіб з ООП на уроках української літературиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 1, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зайцева.pdf202,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.