Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1819
Назва: Про введення посади асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти
Автори: Калініченко, Ірина Олександрівна
Ключові слова: асистент вчителя
інклюзивне навчання
адаптація
модифікація
функції
команда
діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПАНО ім. М. В. Остроградського
Короткий огляд (реферат): Висвітлено механізм введення посади асистента вчителя в закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано основні функції асистента вчителя: організаційну, навчально-розвиткову та виховну, діагностичну, прогностичну, консультативно-комунікативну. Запропоновано орієнтовний перелік документів асистента вчителя: річний план роботи, який має корелюватися з освітньою програмою та навчальними програмами, планами роботи педагогічних працівників, з якими в партнерстві працює асистент вчителя; графік роботи на місяць; щоденник спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб; схема визначення необхідних адаптацій/модифікацій під час організації освітнього процесу з метою розробки чіткого алгоритму взаємодії вчителя і асистента вчителя під час надання підтримки дитині з особливими освітніми потребами. Розглянуто три моделі спільного викладання: підтримуюче, паралельне, додаткове та викладання в команді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1819
Розташовується у зібраннях:No 1, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
калініченко.pdf169,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.