Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1819
Назва: | Про введення посади асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти |
Автори: | Калініченко, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | асистент вчителя інклюзивне навчання адаптація модифікація функції команда діти з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПАНО ім. М. В. Остроградського |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлено механізм введення посади асистента вчителя в закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано основні функції асистента вчителя: організаційну, навчально-розвиткову та виховну, діагностичну, прогностичну, консультативно-комунікативну. Запропоновано орієнтовний перелік документів асистента вчителя: річний план роботи, який має корелюватися з освітньою програмою та навчальними програмами, планами роботи педагогічних працівників, з якими в партнерстві працює асистент вчителя; графік роботи на місяць; щоденник спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб; схема визначення необхідних адаптацій/модифікацій під час організації освітнього процесу з метою розробки чіткого алгоритму взаємодії вчителя і асистента вчителя під час надання підтримки дитині з особливими освітніми потребами. Розглянуто три моделі спільного викладання: підтримуюче, паралельне, додаткове та викладання в команді. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1819 |
Розташовується у зібраннях: | No 1, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
калініченко.pdf | 169,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.