Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1819
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалініченко, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-09-30T13:22:23Z-
dc.date.available2024-09-30T13:22:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1819-
dc.description.abstractВисвітлено механізм введення посади асистента вчителя в закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано основні функції асистента вчителя: організаційну, навчально-розвиткову та виховну, діагностичну, прогностичну, консультативно-комунікативну. Запропоновано орієнтовний перелік документів асистента вчителя: річний план роботи, який має корелюватися з освітньою програмою та навчальними програмами, планами роботи педагогічних працівників, з якими в партнерстві працює асистент вчителя; графік роботи на місяць; щоденник спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб; схема визначення необхідних адаптацій/модифікацій під час організації освітнього процесу з метою розробки чіткого алгоритму взаємодії вчителя і асистента вчителя під час надання підтримки дитині з особливими освітніми потребами. Розглянуто три моделі спільного викладання: підтримуюче, паралельне, додаткове та викладання в команді.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНО ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectасистент вчителяuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectмодифікаціяuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.subjectкомандаuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleПро введення посади асистента вчителя в закладі загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 1, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
калініченко.pdf169,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.