Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1818
Назва: Особливості розвитку інтелекту дітей молодшого шкільного віку: досвід вимірювання інтелектуального (IQ) і емоційного (EQ) коефіцієнтів
Автори: Філоненко, Олена Абдулвагабівна
Ключові слова: інтелект (IQ)
емоційний інтелект (EQ)
емпатія
«м’які навички»
емоційність
молодший шкільний вік
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПАНО ім. М. В. Остроградського
Короткий огляд (реферат): Досліджено закономірності між розвитком кристалізованого інтелекту та емоційним інтелектом учнів початкової школи закладів загальної середньої освіти міста Полтави. Представлено добірку ефективних методів, прийомів психолого-педагогічного впливу, спрямованих на розвиток інтелектуальних здібностей шляхом створення комфортного освітнього середовища; наголошено на важливості батьківського і педагогічного впливу на розвиток успішності дитини та формування базових «м’яких» навичок. Встановлено, що у молодшому шкільному віці відбувається формування емоційного інтелекту дитини, що позитивно впливає на розвиток її академічних навичок, сприяє кращій соціалізації, опануванню соціально прийнятих норм поведінки та формуванню пізнавальної сфери.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1818
Розташовується у зібраннях:No 1, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
філоненко.pdf193,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.