Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1818
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Філоненко, Олена Абдулвагабівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-30T13:18:40Z | - |
dc.date.available | 2024-09-30T13:18:40Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1818 | - |
dc.description.abstract | Досліджено закономірності між розвитком кристалізованого інтелекту та емоційним інтелектом учнів початкової школи закладів загальної середньої освіти міста Полтави. Представлено добірку ефективних методів, прийомів психолого-педагогічного впливу, спрямованих на розвиток інтелектуальних здібностей шляхом створення комфортного освітнього середовища; наголошено на важливості батьківського і педагогічного впливу на розвиток успішності дитини та формування базових «м’яких» навичок. Встановлено, що у молодшому шкільному віці відбувається формування емоційного інтелекту дитини, що позитивно впливає на розвиток її академічних навичок, сприяє кращій соціалізації, опануванню соціально прийнятих норм поведінки та формуванню пізнавальної сфери. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | ПАНО ім. М. В. Остроградського | uk_UA |
dc.subject | інтелект (IQ) | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект (EQ) | uk_UA |
dc.subject | емпатія | uk_UA |
dc.subject | «м’які навички» | uk_UA |
dc.subject | емоційність | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку інтелекту дітей молодшого шкільного віку: досвід вимірювання інтелектуального (IQ) і емоційного (EQ) коефіцієнтів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | No 1, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
філоненко.pdf | 193,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.