Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФілоненко, Олена Абдулвагабівна-
dc.date.accessioned2024-09-30T13:18:40Z-
dc.date.available2024-09-30T13:18:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1818-
dc.description.abstractДосліджено закономірності між розвитком кристалізованого інтелекту та емоційним інтелектом учнів початкової школи закладів загальної середньої освіти міста Полтави. Представлено добірку ефективних методів, прийомів психолого-педагогічного впливу, спрямованих на розвиток інтелектуальних здібностей шляхом створення комфортного освітнього середовища; наголошено на важливості батьківського і педагогічного впливу на розвиток успішності дитини та формування базових «м’яких» навичок. Встановлено, що у молодшому шкільному віці відбувається формування емоційного інтелекту дитини, що позитивно впливає на розвиток її академічних навичок, сприяє кращій соціалізації, опануванню соціально прийнятих норм поведінки та формуванню пізнавальної сфери.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНО ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectінтелект (IQ)uk_UA
dc.subjectемоційний інтелект (EQ)uk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subject«м’які навички»uk_UA
dc.subjectемоційністьuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку інтелекту дітей молодшого шкільного віку: досвід вимірювання інтелектуального (IQ) і емоційного (EQ) коефіцієнтівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 1, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
філоненко.pdf193,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.