Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1809
Назва: | Вальдорфська педагогіка як засіб становлення та розвитку сфери почуттів учнів на уроках трудового навчання |
Автори: | Цина, Андрій Юрійович Вікторова, Поліна Євгенівна |
Ключові слова: | Постметодика розвиток антропософія вальдорфська педагогіка вільне виховання сфера почуттів |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку почуттєвої сфери особистості учнів засобами альтернативних освітніх ідей. Метою дослідження стало розкриття сутності та особливостей розвитку сфери почуттів учнів 5–9 класів у процесі трудового навчання засобами вальдорфської педагогіки. Використано методи аналізу, узагальнення та синтезу моделі трудового навчання на засадах вальдорфської педагогіки. Результатом дослідження є розкриття особливостей опанування учнями природи та сутності речей за вальдорфською педагогікою шляхом чуттєвого світосприйняття. Сформульовано авторське визначення понятійного конструкта «розвиток сфери почуттів учнів 5–9 класів у процесі трудового навчання засобами вальдорфської педагогіки». Окреслено цілісно-гуманістичне значення цієї альтернативної антропософської освітньої системи для розвитку почуттєвої сфери учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1809 |
Розташовується у зібраннях: | No 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вікторова П.Є., Цина А.Ю. Вальдорфська педагогіка як засіб становлення та розвитку сфери почуттів учнів на уроках трудового навчання.pdf | 1,04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.