Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1809
Назва: Вальдорфська педагогіка як засіб становлення та розвитку сфери почуттів учнів на уроках трудового навчання
Автори: Цина, Андрій Юрійович
Вікторова, Поліна Євгенівна
Ключові слова: Постметодика
розвиток
антропософія
вальдорфська педагогіка
вільне виховання
сфера почуттів
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку почуттєвої сфери особистості учнів засобами альтернативних освітніх ідей. Метою дослідження стало розкриття сутності та особливостей розвитку сфери почуттів учнів 5–9 класів у процесі трудового навчання засобами вальдорфської педагогіки. Використано методи аналізу, узагальнення та синтезу моделі трудового навчання на засадах вальдорфської педагогіки. Результатом дослідження є розкриття особливостей опанування учнями природи та сутності речей за вальдорфською педагогікою шляхом чуттєвого світосприйняття. Сформульовано авторське визначення понятійного конструкта «розвиток сфери почуттів учнів 5–9 класів у процесі трудового навчання засобами вальдорфської педагогіки». Окреслено цілісно-гуманістичне значення цієї альтернативної антропософської освітньої системи для розвитку почуттєвої сфери учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1809
Розташовується у зібраннях:No 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.