Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1809
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цина, Андрій Юрійович | - |
dc.contributor.author | Вікторова, Поліна Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-24T06:33:46Z | - |
dc.date.available | 2024-07-24T06:33:46Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1809 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку почуттєвої сфери особистості учнів засобами альтернативних освітніх ідей. Метою дослідження стало розкриття сутності та особливостей розвитку сфери почуттів учнів 5–9 класів у процесі трудового навчання засобами вальдорфської педагогіки. Використано методи аналізу, узагальнення та синтезу моделі трудового навчання на засадах вальдорфської педагогіки. Результатом дослідження є розкриття особливостей опанування учнями природи та сутності речей за вальдорфською педагогікою шляхом чуттєвого світосприйняття. Сформульовано авторське визначення понятійного конструкта «розвиток сфери почуттів учнів 5–9 класів у процесі трудового навчання засобами вальдорфської педагогіки». Окреслено цілісно-гуманістичне значення цієї альтернативної антропософської освітньої системи для розвитку почуттєвої сфери учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Постметодика | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | антропософія | uk_UA |
dc.subject | вальдорфська педагогіка | uk_UA |
dc.subject | вільне виховання | uk_UA |
dc.subject | сфера почуттів | uk_UA |
dc.title | Вальдорфська педагогіка як засіб становлення та розвитку сфери почуттів учнів на уроках трудового навчання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | No 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вікторова П.Є., Цина А.Ю. Вальдорфська педагогіка як засіб становлення та розвитку сфери почуттів учнів на уроках трудового навчання.pdf | 1,04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.