Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦина, Андрій Юрійович-
dc.contributor.authorВікторова, Поліна Євгенівна-
dc.date.accessioned2024-07-24T06:33:46Z-
dc.date.available2024-07-24T06:33:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1809-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі розвитку почуттєвої сфери особистості учнів засобами альтернативних освітніх ідей. Метою дослідження стало розкриття сутності та особливостей розвитку сфери почуттів учнів 5–9 класів у процесі трудового навчання засобами вальдорфської педагогіки. Використано методи аналізу, узагальнення та синтезу моделі трудового навчання на засадах вальдорфської педагогіки. Результатом дослідження є розкриття особливостей опанування учнями природи та сутності речей за вальдорфською педагогікою шляхом чуттєвого світосприйняття. Сформульовано авторське визначення понятійного конструкта «розвиток сфери почуттів учнів 5–9 класів у процесі трудового навчання засобами вальдорфської педагогіки». Окреслено цілісно-гуманістичне значення цієї альтернативної антропософської освітньої системи для розвитку почуттєвої сфери учнів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectПостметодикаuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectантропософіяuk_UA
dc.subjectвальдорфська педагогікаuk_UA
dc.subjectвільне вихованняuk_UA
dc.subjectсфера почуттівuk_UA
dc.titleВальдорфська педагогіка як засіб становлення та розвитку сфери почуттів учнів на уроках трудового навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.