Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/941
Назва: Тексти «нової природи» як сучасні формати стимулювання читацької активності учнів на уроках зарубіжної літератури
Автори: Рудченко, Ірина Василівна
Ключові слова: зарубіжна література
тексти «нової природи»
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Методичний посібник розкриває досвід використання на уроках зарубіжної літератури текстів «нової природи» як сучасного способу активізації читацької активності учнів. Робота містить, окрім вступу, висновків і списку використаних джерел, три розділи. У першому розділі розкривається сутність самого поняття «тексти «нової природи», основні тенденції зміни тексту в ХХІ столітті, мету створення нових форматів текстів на уроках зарубіжної літератури. Другий розділ присвячений дослідженню різноманітності і багатства текстів «нової природи»: електронних і рукотворних, що відкриває нові можливості залучення учнів до читання. Третій розділ – практичний: подаються фрагменти уроків і приклади аналізу програмових творів зарубіжної літератури за допомогою нових форм і видів роботи. Обрано 10 найбільш цікавих текстів «нової природи» з точки зору методики викладання і аналізу художніх творів: книжкова інсталяція, лепорелло, пантбук, лепбук, дошка настрою, антибук, хмарка слів, кроссенс, емодзі, віршокартинка. Опис кожного формату супроводжується ілюстративним матеріалом та історіями з власної практики. Уміння використовувати «нові» тексти у сучасній освіті збагачує педагогічний інструментарій вчителя зарубіжної літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/941
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тексти_нової_природи_Рудченко.docx26,95 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.