Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/740
Назва: Алгоритми та програми
Автори: Семенова, Ірина Василівна
Ключові слова: інформатика
5 клас
QR-код
алгоритм
інформаційна культура мовлення
інформаційна компетентність
блок-схема
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Формування компетентностей: Предметна компетентність: – навчальна: створити умови для удосконалення знань з поняття алгоритму; сприяти формуванню інформаційної компетентності учнів, вивчаючи та повторюючи поняття про виконавців алгоритму та їх систем команд; вміння наводити приклади виконавців та команд, які вони виконують; складанню планів дій, блок-схем та виконувати інструкції; – розвивальна: розвивати пізнавальну активність, увагу, інформаційну культуру мовлення; логічне мислення; комунікативної компетентності, пізнавального інтересу, швидкості виконання дій на комп’ютері; – виховна: виховувати інформаційну культуру, навичок самоконтролю та самоаналізу, здоров’язбережувальної компетентності, культури користувача ПК, уміння працювати в парах; позитивного ставлення до навчання; Ключові компетентності: – спілкування державною мовою: формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій із використанням відповідної термінології; – основні компетентності у природничих науках і технологіях: формувати вміння застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій; – уміння вчитися впродовж життя: формувати вміння організовувати свою діяльність із використанням програмних засобів для планування та структурування роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/740
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь "Інформатична"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.