Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/733
Назва: | Реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей у навчанні математики |
Автори: | Сулима, Вікторія Іванівна |
Ключові слова: | математика 9 клас ключові компетентності методи і прийоми організації освітньої діяльності методичні рекомендації |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | В даний час ми приймаємо участь в реформуванні освіти, зокрема, на своїх уроках впроваджуємо компетентнісний підхід. Наскрізні лінії ж є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей. На уроках математики реалізувати наскрізні лінії, можна, в першу чергу, через задачі з реальними даними. У розробці запропоновано добірку таких задач та інтерактивні вправи, створені за допомогою онлайн - ресурсів. Їх можна використовувати під час проведення уроків з математики. Зміст задач базується на реальному життєвому досвіді, а тому легко сприймається та буде зрозумілим учням. Даний матеріал містить завдання для учнів 5-9 класів. Усі задачі розв’язуються на основі програмового матеріалу та дають змогу вчителю урізноманітнити навчальний процес, розширити пізнавальний інтерес учнів. Для формування наскрізної лінії «Екологічна безпека й сталий розвиток» кілька задач було розміщено на сайті освітнього проекту «На урок». Для всіх, хто цікавиться математикою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/733 |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Математика” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Математика_9_Сулима.docx | 13,51 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити | |
Наскрізні лінії математика - Вікторія Іванівна Сулима.docx | 3,73 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.