Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/733
Назва: Реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей у навчанні математики
Автори: Сулима, Вікторія Іванівна
Ключові слова: математика
9 клас
ключові компетентності
методи і прийоми організації освітньої діяльності
методичні рекомендації
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): В даний час ми приймаємо участь в реформуванні освіти, зокрема, на своїх уроках впроваджуємо компетентнісний підхід. Наскрізні лінії ж є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей. На уроках математики реалізувати наскрізні лінії, можна, в першу чергу, через задачі з реальними даними. У розробці запропоновано добірку таких задач та інтерактивні вправи, створені за допомогою онлайн - ресурсів. Їх можна використовувати під час проведення уроків з математики. Зміст задач базується на реальному життєвому досвіді, а тому легко сприймається та буде зрозумілим учням. Даний матеріал містить завдання для учнів 5-9 класів. Усі задачі розв’язуються на основі програмового матеріалу та дають змогу вчителю урізноманітнити навчальний процес, розширити пізнавальний інтерес учнів. Для формування наскрізної лінії «Екологічна безпека й сталий розвиток» кілька задач було розміщено на сайті освітнього проекту «На урок». Для всіх, хто цікавиться математикою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/733
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.