Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСулима, Вікторія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-01-14T08:40:31Z-
dc.date.available2022-01-14T08:40:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/733-
dc.description.abstractВ даний час ми приймаємо участь в реформуванні освіти, зокрема, на своїх уроках впроваджуємо компетентнісний підхід. Наскрізні лінії ж є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей. На уроках математики реалізувати наскрізні лінії, можна, в першу чергу, через задачі з реальними даними. У розробці запропоновано добірку таких задач та інтерактивні вправи, створені за допомогою онлайн - ресурсів. Їх можна використовувати під час проведення уроків з математики. Зміст задач базується на реальному життєвому досвіді, а тому легко сприймається та буде зрозумілим учням. Даний матеріал містить завдання для учнів 5-9 класів. Усі задачі розв’язуються на основі програмового матеріалу та дають змогу вчителю урізноманітнити навчальний процес, розширити пізнавальний інтерес учнів. Для формування наскрізної лінії «Екологічна безпека й сталий розвиток» кілька задач було розміщено на сайті освітнього проекту «На урок». Для всіх, хто цікавиться математикою.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subject9 класuk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectметоди і прийоми організації освітньої діяльностіuk_UA
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk_UA
dc.titleРеалізація наскрізних ліній ключових компетентностей у навчанні математикиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
dc.typeІншеuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.