Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/513
Назва: | Сучасний урок: 50 способів порефлексувати |
Автори: | Білик, Надія Іванівна Добряк, Ірина Вікторівна |
Ключові слова: | зміст навчального матеріалу рефлексія діяльність електронний навчально-методичний посібник |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Електронний навчально-методичний посібник містить теоретичні відомості про рефлексію як структурну одиницю уроку. Структура видання включає: передмову, вступ, два розділи («Рефлексія як структурна одиниця уроку»; «Практичні вправи для рефлексії»), що включають вправи, згруповані відповідно до типів рефлексії, висновки, список використаних джерел, 15 додатків українською та англійською мовами, фотоматеріали. Адресовано слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників (учителям початкових класів, учителям-предметникам і вихователям закладів загальної середньої освіти), методистам закладів післядипломної педагогічної освіти, котрі зацікавлені в реалізації рефлексивного підходу в освітньому процесі, в удосконаленні педагогічної майстерності, професійної та інклюзивної компетентності освітян. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/513 |
Розташовується у зібраннях: | БІБЛІОТЕКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Білик, Добряк Сучасний урок_50 способів порефлексувати.pdf | 8,93 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.