Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/513
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілик, Надія Іванівна-
dc.contributor.authorДобряк, Ірина Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-09-30T10:43:19Z-
dc.date.available2021-09-30T10:43:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/513-
dc.description.abstractЕлектронний навчально-методичний посібник містить теоретичні відомості про рефлексію як структурну одиницю уроку. Структура видання включає: передмову, вступ, два розділи («Рефлексія як структурна одиниця уроку»; «Практичні вправи для рефлексії»), що включають вправи, згруповані відповідно до типів рефлексії, висновки, список використаних джерел, 15 додатків українською та англійською мовами, фотоматеріали. Адресовано слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників (учителям початкових класів, учителям-предметникам і вихователям закладів загальної середньої освіти), методистам закладів післядипломної педагогічної освіти, котрі зацікавлені в реалізації рефлексивного підходу в освітньому процесі, в удосконаленні педагогічної майстерності, професійної та інклюзивної компетентності освітян.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectзміст навчального матеріалуuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectелектронний навчально-методичний посібникuk_UA
dc.titleСучасний урок: 50 способів порефлексуватиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білик, Добряк Сучасний урок_50 способів порефлексувати.pdf8,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.