Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСколота, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2025-01-14T14:24:04Z-
dc.date.available2025-01-14T14:24:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1907-
dc.description.abstractЦілі уроку: сформувати в учнів розуміння процесу децентралізації, закономірності впливу географічного розташування області на формування її природи; вдосконалюватися вміння і навички використовувати ДДЗ та ГІС під час вивчення довготного/широтного положення регіону, навчитися здійснювати вимірювання відстаней і координат; виховати в здобувачів освіти розуміння унікальності опішнянської глиняної культури та гастрономічних особливостей області; розвивати вміння опрацьовувати та систематизувати інформацію, використовувати її для вирішення ситуацій, наближених до життєвих.Тип уроку: Комбінований урок (формування нових компетентностей та повторення раніше засвоєного матеріалу).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеографіяuk_UA
dc.subject8 класuk_UA
dc.subjectПолтавська областьuk_UA
dc.subjectгеографічне положенняuk_UA
dc.subjectадміністративно-територіальний устрійuk_UA
dc.subjectвимірювання відстаней і координатuk_UA
dc.subjectДДЗ та ГІСuk_UA
dc.titleГеографічне положення та адміністративно-територіальний устрій Полтавської областіuk_UA
dc.typeНавчальне відеоuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.