Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавенко, Людмила Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-01-14T12:05:38Z-
dc.date.available2025-01-14T12:05:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1900-
dc.description.abstractМета: Знаннєвий компонент: оперувати термінами «предбіологічна еволюція», «біологічна еволюця», знати різні погляди на виникнення життя на Землі (креаціонізм, спонтанне зародження, біохімічна еволюція, панспермія) Діяльнісний компонент: аналізувати розвиток поглядів на походження різноманіття живих істот; пояснювати різноманіття живих організмів як результат еволюції; складати схеми, таблиці, що демонструють еволюційний розвиток рослинного й тваринного світу Землі Ціннісний компонент: висловлювати власні судження щодо виникнення життя на Землі та різноманіття живих організмів, аргументувати власну думку Ключові компетентності: інформаційно-комунікаційна, уміння вчитися, спілкуватися державною мовою, Предметні компетентності: комунікативна, міжпредметна, природничо-наукова. Базові поняття і терміни: біологічний прогрес, біологічний регрес, креаціонізм, панспермія, спонтанне зародження, біохімічна еволюція, вид, мутація, еволюція. Тип уроку: комбінований.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectбіологіяuk_UA
dc.subject9 класuk_UA
dc.subjectпредбіологічна еволюціяuk_UA
dc.subjectбіологічна еволюцяuk_UA
dc.subjectпогляди на виникнення життя на Земліuk_UA
dc.subjectкреаціонізмuk_UA
dc.subjectспонтанне зародженняuk_UA
dc.subjectбіохімічна еволюціяuk_UA
dc.subjectпансперміяuk_UA
dc.titleСвітоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життяuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.