Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1872
Назва: ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПРОСТОРОВОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ
Автори: Гриценко, Лариса Олександрівна
Ляшенко, Світлана Валентинівна
Ключові слова: розрізи, уроки технології, графічна підготовка, просторове мислення, методики навчання, технічне креслення.
Дата публікації: лис-2024
Короткий огляд (реферат): Розглядається значення предмета «Технології» в загальноосвітньому контексті, що сприяє політехнічній освіті учнів, розвитку їхніх технічних здібностей і формуванню просторового мислення. Підкреслюється необхідність вдосконалення графічної підготовки учнів і учениць у світлі переорієнтації освіти на розвивальне навчання, ураховуючи сучасні вимоги до уроку та науково-методичної підготовки вчителів. Особлива увага приділяється організації діяльності учнів в умовах проблемно-розвивального навчання та пошуку шляхів підвищення ефективності педагогічного процесу. Вивчення теми «Поняття про розрізи» має велике значення, оскільки воно готує учнів і учениць до вивчення технічних креслень і розвиває просторові уявлення дітей. Належна організація освітнього процесу із цієї теми сприяє активізації навчальної роботи учнів, розвитку їхніх пізнавальних можливостей і логічного мислення. У статті також аналізуються сучасні методики, що сприяють інтеграції теоретичних знань і практичних навичок для підвищення рівня графічної підготовки школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1872
Розташовується у зібраннях:No 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гриценко Л.О., Ляшенко С.В..pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.