Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриценко, Лариса Олександрівна-
dc.contributor.authorЛяшенко, Світлана Валентинівна-
dc.date.accessioned2024-11-08T11:00:28Z-
dc.date.available2024-11-08T11:00:28Z-
dc.date.issued2024-11-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1872-
dc.description.abstractРозглядається значення предмета «Технології» в загальноосвітньому контексті, що сприяє політехнічній освіті учнів, розвитку їхніх технічних здібностей і формуванню просторового мислення. Підкреслюється необхідність вдосконалення графічної підготовки учнів і учениць у світлі переорієнтації освіти на розвивальне навчання, ураховуючи сучасні вимоги до уроку та науково-методичної підготовки вчителів. Особлива увага приділяється організації діяльності учнів в умовах проблемно-розвивального навчання та пошуку шляхів підвищення ефективності педагогічного процесу. Вивчення теми «Поняття про розрізи» має велике значення, оскільки воно готує учнів і учениць до вивчення технічних креслень і розвиває просторові уявлення дітей. Належна організація освітнього процесу із цієї теми сприяє активізації навчальної роботи учнів, розвитку їхніх пізнавальних можливостей і логічного мислення. У статті також аналізуються сучасні методики, що сприяють інтеграції теоретичних знань і практичних навичок для підвищення рівня графічної підготовки школярів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectрозрізи, уроки технології, графічна підготовка, просторове мислення, методики навчання, технічне креслення.uk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПРОСТОРОВОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.UDC37+159.953:373.5.042-048.56:62-
Розташовується у зібраннях:No 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гриценко Л.О., Ляшенко С.В..pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.