Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1858
Назва: | Особистісні та міжособистісні характеристики батьків, які виховують дітей із порушеннями розвитку |
Автори: | Шевчук, Вікторія Валентинівна |
Ключові слова: | психологічний супровід міжособистісні взаємини особистісна диспозиція виховна підсистема |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ПАНО ім. М. В. Остроградського |
Бібліографічний опис: | Шевчук В. В. Особистісні та міжособистісні характеристики батьків, які виховують дітей із порушеннями розвитку / В. В. Шевчук // Постметодика. – 2022. – № 1–2. – С. 37–44. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено інтегральні особистісні та міжособистісні характеристики батьків, які виховують дітей із комплексними порушеннями розвитку. Використано такі психодіагностичні методики: опитувальники для вимірювання параметрів батьківського ставлення (А. Варга, В. Столін); для аналізування сімейних взаємин (Е. Ейдеміллер, В. Юстицкіс); тест-опитувальник РАRІ (Е. Шефер, Р. Белл); Фрайбурзький багатофакторний особистісний опитувальник (FPI); «Семантичний диференціал» (Ч. Осгуд); методика «Незакінчені речення» (Дж. Сакс, Л. Сідней). Встановлено потуральну, авторитарну, конструктивну, фобічно-поблажливу, ліберально-тривожну виховні системи, які утворюють дитячо-батьківську підсистему у факторній моделі особистісних і міжособистісних характеристик батьків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1858 |
Розташовується у зібраннях: | No 1-2, 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
шевчук.pdf | 293,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.