Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1858
Назва: Особистісні та міжособистісні характеристики батьків, які виховують дітей із порушеннями розвитку
Автори: Шевчук, Вікторія Валентинівна
Ключові слова: психологічний супровід
міжособистісні взаємини
особистісна диспозиція
виховна підсистема
Дата публікації: 2022
Видавництво: ПАНО ім. М. В. Остроградського
Бібліографічний опис: Шевчук В. В. Особистісні та міжособистісні характеристики батьків, які виховують дітей із порушеннями розвитку / В. В. Шевчук // Постметодика. – 2022. – № 1–2. – С. 37–44.
Короткий огляд (реферат): Досліджено інтегральні особистісні та міжособистісні характеристики батьків, які виховують дітей із комплексними порушеннями розвитку. Використано такі психодіагностичні методики: опитувальники для вимірювання параметрів батьківського ставлення (А. Варга, В. Столін); для аналізування сімейних взаємин (Е. Ейдеміллер, В. Юстицкіс); тест-опитувальник РАRІ (Е. Шефер, Р. Белл); Фрайбурзький багатофакторний особистісний опитувальник (FPI); «Семантичний диференціал» (Ч. Осгуд); методика «Незакінчені речення» (Дж. Сакс, Л. Сідней). Встановлено потуральну, авторитарну, конструктивну, фобічно-поблажливу, ліберально-тривожну виховні системи, які утворюють дитячо-батьківську підсистему у факторній моделі особистісних і міжособистісних характеристик батьків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1858
Розташовується у зібраннях:No 1-2, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шевчук.pdf293,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.