Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Вікторія Валентинівна-
dc.date.accessioned2024-10-01T10:08:25Z-
dc.date.available2024-10-01T10:08:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШевчук В. В. Особистісні та міжособистісні характеристики батьків, які виховують дітей із порушеннями розвитку / В. В. Шевчук // Постметодика. – 2022. – № 1–2. – С. 37–44.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1858-
dc.description.abstractДосліджено інтегральні особистісні та міжособистісні характеристики батьків, які виховують дітей із комплексними порушеннями розвитку. Використано такі психодіагностичні методики: опитувальники для вимірювання параметрів батьківського ставлення (А. Варга, В. Столін); для аналізування сімейних взаємин (Е. Ейдеміллер, В. Юстицкіс); тест-опитувальник РАRІ (Е. Шефер, Р. Белл); Фрайбурзький багатофакторний особистісний опитувальник (FPI); «Семантичний диференціал» (Ч. Осгуд); методика «Незакінчені речення» (Дж. Сакс, Л. Сідней). Встановлено потуральну, авторитарну, конструктивну, фобічно-поблажливу, ліберально-тривожну виховні системи, які утворюють дитячо-батьківську підсистему у факторній моделі особистісних і міжособистісних характеристик батьків.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНО ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectпсихологічний супровідuk_UA
dc.subjectміжособистісні взаєминиuk_UA
dc.subjectособистісна диспозиціяuk_UA
dc.subjectвиховна підсистемаuk_UA
dc.titleОсобистісні та міжособистісні характеристики батьків, які виховують дітей із порушеннями розвиткуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.UDC159.9.07:37.064–055.52-055.62-
Розташовується у зібраннях:No 1-2, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шевчук.pdf293,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.