Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1854
Назва: | Організація неперервної освіти педагогічних працівників на засадах фасилітувального підходу в умовах воєнної агресії |
Автори: | Стрельніков, Віктор Юрійович |
Ключові слова: | фасилітація дистанційне навчання фасилітувальний підхід розвиток інформаційно-комунікаційні технології «освіта 1.0» «освіта 4.0» електронне навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ПАНО ім. М. В. Остроградського |
Бібліографічний опис: | Стрельніков В. Ю. Організація неперервної освіти педагогічних працівників на засадах фасилітувального підходу в умовах воєнної агресії / В. Ю. Стрельніков // Постметодика. – 2022. – № 1–2. – С. 64–81. |
Короткий огляд (реферат): | На основі практичних напрацювань вітчизняних і зарубіжних дослідників запропоновано ефективну систему організації неперервної освіти педагогічних працівників на засадах фасилітувального підходу в умовах воєнної агресії. Зважаючи на цифрову революцію та можливості електронно- го (дистанційного) навчання, пропонується перехід неперервної освіти від «освіти 1.0» до «освіти 4.0», який сприятиме подальшому розвитку й саморозвитку умінь педагогічних працівників як фасилітаторів, їхньої соціальної і рефлексивної компетентностей. Висвітлено досвід проведення в онлайн-форматі для слухачів курсів підвищення кваліфікації практичного заняття «Розвиток соціальних навичок і компетентностей педагога-фасилітатора» на кафедрі філософії і економіки осві- ти Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського. Розкрито сутність застосування в закладі неперервної освіти інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку соціальної і рефлексивної компетентностей педагогічних працівників, яке ураховує мету неперервної освіти – усвідомлення багатоманітності професійних рішень; полягає в демократичному характері процесу підвищення кваліфікації, рівноправності з іншими учасниками означеного процесу (зокрема організаторами й авторами курсів підвищення кваліфікації); виробленні в педагогічних працівників у процесі співтворчості нових соціальних і рефлексивних компетентностей, знань і умінь; чіткості алгоритмів застосування в системі неперервної освіти інформаційно-комунікаційних технологій, на основі яких розвиваються соціальні і рефлексивні компетентності педагогічних працівників, набуває розвитку система їхніх цінностей, розвиваються їхні професійні настанови, власне професійне світосприймання тощо. Доведено, що використання фасилітувального підходу у навчальному процесі кафедри філософії і економіки освіти Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського є перспектив |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1854 |
Розташовується у зібраннях: | No 1-2, 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стрельніков.pdf | 254,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.