Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрельніков, Віктор Юрійович-
dc.date.accessioned2024-10-01T09:51:37Z-
dc.date.available2024-10-01T09:51:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтрельніков В. Ю. Організація неперервної освіти педагогічних працівників на засадах фасилітувального підходу в умовах воєнної агресії / В. Ю. Стрельніков // Постметодика. – 2022. – № 1–2. – С. 64–81.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1854-
dc.description.abstractНа основі практичних напрацювань вітчизняних і зарубіжних дослідників запропоновано ефективну систему організації неперервної освіти педагогічних працівників на засадах фасилітувального підходу в умовах воєнної агресії. Зважаючи на цифрову революцію та можливості електронно- го (дистанційного) навчання, пропонується перехід неперервної освіти від «освіти 1.0» до «освіти 4.0», який сприятиме подальшому розвитку й саморозвитку умінь педагогічних працівників як фасилітаторів, їхньої соціальної і рефлексивної компетентностей. Висвітлено досвід проведення в онлайн-форматі для слухачів курсів підвищення кваліфікації практичного заняття «Розвиток соціальних навичок і компетентностей педагога-фасилітатора» на кафедрі філософії і економіки осві- ти Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського. Розкрито сутність застосування в закладі неперервної освіти інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку соціальної і рефлексивної компетентностей педагогічних працівників, яке ураховує мету неперервної освіти – усвідомлення багатоманітності професійних рішень; полягає в демократичному характері процесу підвищення кваліфікації, рівноправності з іншими учасниками означеного процесу (зокрема організаторами й авторами курсів підвищення кваліфікації); виробленні в педагогічних працівників у процесі співтворчості нових соціальних і рефлексивних компетентностей, знань і умінь; чіткості алгоритмів застосування в системі неперервної освіти інформаційно-комунікаційних технологій, на основі яких розвиваються соціальні і рефлексивні компетентності педагогічних працівників, набуває розвитку система їхніх цінностей, розвиваються їхні професійні настанови, власне професійне світосприймання тощо. Доведено, що використання фасилітувального підходу у навчальному процесі кафедри філософії і економіки освіти Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського є перспективuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНО ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectфасилітаціяuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectфасилітувальний підхідuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subject«освіта 1.0»uk_UA
dc.subject«освіта 4.0»uk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.titleОрганізація неперервної освіти педагогічних працівників на засадах фасилітувального підходу в умовах воєнної агресіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.UDCУДК 37.013.83-
Розташовується у зібраннях:No 1-2, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стрельніков.pdf254,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.