Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1854
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрельніков, Віктор Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T09:51:37Z | - |
dc.date.available | 2024-10-01T09:51:37Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Стрельніков В. Ю. Організація неперервної освіти педагогічних працівників на засадах фасилітувального підходу в умовах воєнної агресії / В. Ю. Стрельніков // Постметодика. – 2022. – № 1–2. – С. 64–81. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1854 | - |
dc.description.abstract | На основі практичних напрацювань вітчизняних і зарубіжних дослідників запропоновано ефективну систему організації неперервної освіти педагогічних працівників на засадах фасилітувального підходу в умовах воєнної агресії. Зважаючи на цифрову революцію та можливості електронно- го (дистанційного) навчання, пропонується перехід неперервної освіти від «освіти 1.0» до «освіти 4.0», який сприятиме подальшому розвитку й саморозвитку умінь педагогічних працівників як фасилітаторів, їхньої соціальної і рефлексивної компетентностей. Висвітлено досвід проведення в онлайн-форматі для слухачів курсів підвищення кваліфікації практичного заняття «Розвиток соціальних навичок і компетентностей педагога-фасилітатора» на кафедрі філософії і економіки осві- ти Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського. Розкрито сутність застосування в закладі неперервної освіти інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку соціальної і рефлексивної компетентностей педагогічних працівників, яке ураховує мету неперервної освіти – усвідомлення багатоманітності професійних рішень; полягає в демократичному характері процесу підвищення кваліфікації, рівноправності з іншими учасниками означеного процесу (зокрема організаторами й авторами курсів підвищення кваліфікації); виробленні в педагогічних працівників у процесі співтворчості нових соціальних і рефлексивних компетентностей, знань і умінь; чіткості алгоритмів застосування в системі неперервної освіти інформаційно-комунікаційних технологій, на основі яких розвиваються соціальні і рефлексивні компетентності педагогічних працівників, набуває розвитку система їхніх цінностей, розвиваються їхні професійні настанови, власне професійне світосприймання тощо. Доведено, що використання фасилітувального підходу у навчальному процесі кафедри філософії і економіки освіти Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського є перспектив | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | ПАНО ім. М. В. Остроградського | uk_UA |
dc.subject | фасилітація | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | фасилітувальний підхід | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | «освіта 1.0» | uk_UA |
dc.subject | «освіта 4.0» | uk_UA |
dc.subject | електронне навчання | uk_UA |
dc.title | Організація неперервної освіти педагогічних працівників на засадах фасилітувального підходу в умовах воєнної агресії | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.UDC | УДК 37.013.83 | - |
Розташовується у зібраннях: | No 1-2, 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стрельніков.pdf | 254,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.