Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1848
Назва: Особливості оцінювання діяльності закладу загальної середньої освіти в умовах розбудови системи якості освіти: від наукових досліджень до шкільних реалій
Автори: Канівець, Зоя Миколаївна
Ключові слова: оцінювання
інституційний аудит
заклад загальної середньої освіти
система якості освіти
експертне оцінювання
самооцінювання
зовнішній моніторинг
внутрішній моніторинг
ліцензійні умови
Дата публікації: 2022
Видавництво: ПАНО ім. М. В. Остроградського
Бібліографічний опис: Канівець З. М. Особливості оцінювання діяльності закладу загальної середньої освіти в умовах розбу дови системи якості освіти: від наукових досліджень до шкільних реалій / З. М. Канівець // Постметодика. – 2022. – № 1–2. – С. 45–48.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості оцінювання діяльності закладу загальної середньої освіти, а саме: експертне оцінювання, інституційний аудит, виконання ліцензійних умов, самооцінювання, зовнішній і внутрішній моніторинг. Проаналізовано особливості сучасного інструментарію оцінювання діяльності шкіл України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1848
Розташовується у зібраннях:No 1-2, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
канівець.pdf125,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.