Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1848
Назва: | Особливості оцінювання діяльності закладу загальної середньої освіти в умовах розбудови системи якості освіти: від наукових досліджень до шкільних реалій |
Автори: | Канівець, Зоя Миколаївна |
Ключові слова: | оцінювання інституційний аудит заклад загальної середньої освіти система якості освіти експертне оцінювання самооцінювання зовнішній моніторинг внутрішній моніторинг ліцензійні умови |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ПАНО ім. М. В. Остроградського |
Бібліографічний опис: | Канівець З. М. Особливості оцінювання діяльності закладу загальної середньої освіти в умовах розбу дови системи якості освіти: від наукових досліджень до шкільних реалій / З. М. Канівець // Постметодика. – 2022. – № 1–2. – С. 45–48. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто особливості оцінювання діяльності закладу загальної середньої освіти, а саме: експертне оцінювання, інституційний аудит, виконання ліцензійних умов, самооцінювання, зовнішній і внутрішній моніторинг. Проаналізовано особливості сучасного інструментарію оцінювання діяльності шкіл України. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1848 |
Розташовується у зібраннях: | No 1-2, 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
канівець.pdf | 125,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.