Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКанівець, Зоя Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-10-01T09:14:50Z-
dc.date.available2024-10-01T09:14:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКанівець З. М. Особливості оцінювання діяльності закладу загальної середньої освіти в умовах розбу дови системи якості освіти: від наукових досліджень до шкільних реалій / З. М. Канівець // Постметодика. – 2022. – № 1–2. – С. 45–48.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1848-
dc.description.abstractРозглянуто особливості оцінювання діяльності закладу загальної середньої освіти, а саме: експертне оцінювання, інституційний аудит, виконання ліцензійних умов, самооцінювання, зовнішній і внутрішній моніторинг. Проаналізовано особливості сучасного інструментарію оцінювання діяльності шкіл України.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНО ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectінституційний аудитuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectсистема якості освітиuk_UA
dc.subjectекспертне оцінюванняuk_UA
dc.subjectсамооцінюванняuk_UA
dc.subjectзовнішній моніторингuk_UA
dc.subjectвнутрішній моніторингuk_UA
dc.subjectліцензійні умовиuk_UA
dc.titleОсобливості оцінювання діяльності закладу загальної середньої освіти в умовах розбудови системи якості освіти: від наукових досліджень до шкільних реалійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.UDC37.091.26-021.4 (070.432)-
Розташовується у зібраннях:No 1-2, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
канівець.pdf125,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.