Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1848
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Канівець, Зоя Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T09:14:50Z | - |
dc.date.available | 2024-10-01T09:14:50Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Канівець З. М. Особливості оцінювання діяльності закладу загальної середньої освіти в умовах розбу дови системи якості освіти: від наукових досліджень до шкільних реалій / З. М. Канівець // Постметодика. – 2022. – № 1–2. – С. 45–48. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1848 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто особливості оцінювання діяльності закладу загальної середньої освіти, а саме: експертне оцінювання, інституційний аудит, виконання ліцензійних умов, самооцінювання, зовнішній і внутрішній моніторинг. Проаналізовано особливості сучасного інструментарію оцінювання діяльності шкіл України. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | ПАНО ім. М. В. Остроградського | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.subject | інституційний аудит | uk_UA |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.subject | система якості освіти | uk_UA |
dc.subject | експертне оцінювання | uk_UA |
dc.subject | самооцінювання | uk_UA |
dc.subject | зовнішній моніторинг | uk_UA |
dc.subject | внутрішній моніторинг | uk_UA |
dc.subject | ліцензійні умови | uk_UA |
dc.title | Особливості оцінювання діяльності закладу загальної середньої освіти в умовах розбудови системи якості освіти: від наукових досліджень до шкільних реалій | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.UDC | 37.091.26-021.4 (070.432) | - |
Розташовується у зібраннях: | No 1-2, 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
канівець.pdf | 125,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.