Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1836
Назва: Лідерська освіта перед викликами війни
Автори: Литвинюк, Людмила Вікторівна
Ключові слова: лідерська освіта
концепція конструктивного екологічного лідерства
лідерська компетентність
біографічне навчання
спеціальна дослідницька група
Полтавська обласна мережа шкіл лідерської освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПАНО ім. М. В. Остроградського
Бібліографічний опис: Литвинюк Л. В. Лідерська освіта перед викликами війни. Постметодика. 2023. № 2–3. С. 31–41
Короткий огляд (реферат): Визначено актуальність лідерської освіти в контексті воєнних реалій в Україні. Лідерство в освіті розглядається як багатогранний феномен, на аналізі якого зосереджується увага як окремих дослідників, так і міжнародних інституцій і дослідницьких центрів, з метою визначення вимог до успішного лідерства в освіті у різних країнах, рівня і особливостей практики застосування лідерства для кращих результатів навчання на всіх рівнях освіти. Розкрито сутність інноваційної авторської концепції конструктивного екологічного лідерства, що імплементує в модель лідерської освіти основні принципи «скромного лідерства» та «розподіленого лідерства». Аналізується досвід створення лідерських шкільних організацій на чолі із ефективними лідерами в закладах загальної середньої освіти Полтавщини на основі діяльності спеціальної дослідницької групи педагогів. Окреслено шляхи трансформації освіти в лідерську освіту в умовах повномасштабного воєнного вторгнення Росії в Україну та гострих суперечностей розвитку лідерства в українському суспільстві. Визначено необхідність орієнтації лідерської освіти на деколоніальні практики, пріоритетність духовного лідерства, сучасні освітні тренди та біографічне навчання, що обумовлює завдання розвитку у педагогічного персоналу і учнівського контингенту ключових лідерських компетентностей (спільне лідерство, прозорі комунікації, сміливість у прийнятті викликів, інклюзивне прийняття рішень, готовність до інновацій, конструктивні відносини з органами управління освітою, спрямованість на системне мислення).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1836
Розташовується у зібраннях:No 2-3, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвинюк.pdf392,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.