Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1836
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвинюк, Людмила Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T07:37:13Z | - |
dc.date.available | 2024-10-01T07:37:13Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Литвинюк Л. В. Лідерська освіта перед викликами війни. Постметодика. 2023. № 2–3. С. 31–41 | uk_UA |
dc.identifier.other | Л. В. Литвинюк, ORCID ID 0000-0001-7986-161X | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1836 | - |
dc.description.abstract | Визначено актуальність лідерської освіти в контексті воєнних реалій в Україні. Лідерство в освіті розглядається як багатогранний феномен, на аналізі якого зосереджується увага як окремих дослідників, так і міжнародних інституцій і дослідницьких центрів, з метою визначення вимог до успішного лідерства в освіті у різних країнах, рівня і особливостей практики застосування лідерства для кращих результатів навчання на всіх рівнях освіти. Розкрито сутність інноваційної авторської концепції конструктивного екологічного лідерства, що імплементує в модель лідерської освіти основні принципи «скромного лідерства» та «розподіленого лідерства». Аналізується досвід створення лідерських шкільних організацій на чолі із ефективними лідерами в закладах загальної середньої освіти Полтавщини на основі діяльності спеціальної дослідницької групи педагогів. Окреслено шляхи трансформації освіти в лідерську освіту в умовах повномасштабного воєнного вторгнення Росії в Україну та гострих суперечностей розвитку лідерства в українському суспільстві. Визначено необхідність орієнтації лідерської освіти на деколоніальні практики, пріоритетність духовного лідерства, сучасні освітні тренди та біографічне навчання, що обумовлює завдання розвитку у педагогічного персоналу і учнівського контингенту ключових лідерських компетентностей (спільне лідерство, прозорі комунікації, сміливість у прийнятті викликів, інклюзивне прийняття рішень, готовність до інновацій, конструктивні відносини з органами управління освітою, спрямованість на системне мислення). | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | ПАНО ім. М. В. Остроградського | uk_UA |
dc.subject | лідерська освіта | uk_UA |
dc.subject | концепція конструктивного екологічного лідерства | uk_UA |
dc.subject | лідерська компетентність | uk_UA |
dc.subject | біографічне навчання | uk_UA |
dc.subject | спеціальна дослідницька група | uk_UA |
dc.subject | Полтавська обласна мережа шкіл лідерської освіти | uk_UA |
dc.title | Лідерська освіта перед викликами війни | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | No 2-3, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Литвинюк.pdf | 392,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.