Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1821
Назва: ІРЦ як тренд: від експертно-діагностич ного центру до освітньо-новаційного хабу
Автори: Зайцев, Сергій Володимирович
Ключові слова: інклюзивно-ресурсний центр
консультант ІРЦ
особа з особливими освітніми потребами
інклюзивна освіта, функції ІРЦ
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПАНО ім. М. В. Остроградського
Короткий огляд (реферат): На прикладі Комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр Полтавської міської ради» висвітлено теоретико-практичні аспекти створення, функціонування та розвитку інклюзивно-ресурсного центру (далі – ІРЦ). Розкрито особливості реалізації поставлених державою завдань, стратегію розвитку та подолання викликів, які виникли під час діяльності ІРЦ Полтавської міської ради. Зокрема, наведено приклади організації роботи та проєктної діяльності в Полтавській міській територіальній громаді з метою ефективного забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами (далі – ООП). Схарактеризовано консультативну функцію ІРЦ як таку, що уможливлює надати належну підтримку батькам та законним представникам особи з особливими освітніми потребами під час навчання в закладі освіти шляхом системного кваліфікованого супроводу. Стверджується, що у процесі підвищення фахової майстерності педагогічні працівники закладів освіти, які працюють з особами з ООП на базі інклюзивно-ресурсного центру, мають опановувати інноваційні та імерсивні технології для досягнення максимальних ефективності та результативності соціалізації й інтеграції дітей з ООП
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1821
Розташовується у зібраннях:No 1, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зайцев.pdf158,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.