Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1821
Назва: | ІРЦ як тренд: від експертно-діагностич ного центру до освітньо-новаційного хабу |
Автори: | Зайцев, Сергій Володимирович |
Ключові слова: | інклюзивно-ресурсний центр консультант ІРЦ особа з особливими освітніми потребами інклюзивна освіта, функції ІРЦ |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПАНО ім. М. В. Остроградського |
Короткий огляд (реферат): | На прикладі Комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр Полтавської міської ради» висвітлено теоретико-практичні аспекти створення, функціонування та розвитку інклюзивно-ресурсного центру (далі – ІРЦ). Розкрито особливості реалізації поставлених державою завдань, стратегію розвитку та подолання викликів, які виникли під час діяльності ІРЦ Полтавської міської ради. Зокрема, наведено приклади організації роботи та проєктної діяльності в Полтавській міській територіальній громаді з метою ефективного забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами (далі – ООП). Схарактеризовано консультативну функцію ІРЦ як таку, що уможливлює надати належну підтримку батькам та законним представникам особи з особливими освітніми потребами під час навчання в закладі освіти шляхом системного кваліфікованого супроводу. Стверджується, що у процесі підвищення фахової майстерності педагогічні працівники закладів освіти, які працюють з особами з ООП на базі інклюзивно-ресурсного центру, мають опановувати інноваційні та імерсивні технології для досягнення максимальних ефективності та результативності соціалізації й інтеграції дітей з ООП |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1821 |
Розташовується у зібраннях: | No 1, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
зайцев.pdf | 158,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.