Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1806
Назва: | Розвиток критичного мислення учнів НУШ у процесі творчої самореалізації на уроках технологій |
Автори: | Резніченко, Зоя Володимирівна Куратнік, Тетяна Вікторівна |
Ключові слова: | Постметодика критичне мислення методи критичного мислення наскрізні вміння проєктне мислення проєкт урок критичного мислення |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Схарактеризовано технологію розвитку критичного мислення учнів НУШ у контексті їхньої творчої самореалізації на уроках технологій. Визначено зміст поняття «критичне мислення», проаналізовано вітчизняний та закордонний досвід розвитку критичного мислення школярів. Окреслено вимоги Державного стандарту базової середньої освіти щодо необхідності розвитку в учнів навичок критичного мислення, зокрема в технологічній освітній галузі. Подано структуру уроку з розвитку критичного мислення, схарактеризовано методичні прийоми, спрямовані на активізацію мисленнєвої діяльності учнів. Презентовано дієві методи та форми роботи з упровадження технології розвитку критичного мислення на уроках технологій у процесі проєктно-технологічної діяльності учнів НУШ |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1806 |
Розташовується у зібраннях: | No 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Резніченко З.В., Куратнік Т.В. Розвиток критичного мислення учнів НУШ у процесі творчої самореалізації на уроках технологій.pdf | 5,59 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.