Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезніченко, Зоя Володимирівна-
dc.contributor.authorКуратнік, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-07-23T12:54:51Z-
dc.date.available2024-07-23T12:54:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1806-
dc.description.abstractСхарактеризовано технологію розвитку критичного мислення учнів НУШ у контексті їхньої творчої самореалізації на уроках технологій. Визначено зміст поняття «критичне мислення», проаналізовано вітчизняний та закордонний досвід розвитку критичного мислення школярів. Окреслено вимоги Державного стандарту базової середньої освіти щодо необхідності розвитку в учнів навичок критичного мислення, зокрема в технологічній освітній галузі. Подано структуру уроку з розвитку критичного мислення, схарактеризовано методичні прийоми, спрямовані на активізацію мисленнєвої діяльності учнів. Презентовано дієві методи та форми роботи з упровадження технології розвитку критичного мислення на уроках технологій у процесі проєктно-технологічної діяльності учнів НУШuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectПостметодикаuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectметоди критичного мисленняuk_UA
dc.subjectнаскрізні вмінняuk_UA
dc.subjectпроєктне мисленняuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.subjectурок критичного мисленняuk_UA
dc.titleРозвиток критичного мислення учнів НУШ у процесі творчої самореалізації на уроках технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.