Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1804
Назва: Сутність та сучасне розуміння інтегрованого підходу в освіті
Автори: Олійник, Ірина Миколаївна
Дубінчук, Олександр Миколайович
Cухомлин, Богдан Анатолійович
Ключові слова: Постметодика
інтеграція
інтегрований підхід
інтеграція в освіті
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність та розуміння інтегрованого підходу в освіті на сучасному етапі, що є актуальним в аспекті реалізації державної освітньої політики. Систематизовано, уточнено й теоретично узагальнено систему понять і термінів, які використовуються при розробленні проблеми інтеграції в освіті. Розкриваються підходи до розуміння сутності поняття «інтеграція» та відображаються основні тлумачення цього терміна в довідникових та педагогічних виданнях, наукових дослідженнях. Уточнюється, розширюється й поглиблюється зміст понять «інтеграція в освіті», «інтеграція навчання», «підхід до навчання». Розкривається сутність інтегрованого підходу, пропонується позиція вчених щодо сутності поняття «інтегрований підхід». Аналізуються засоби та форми реалізації інтеграції та ефективність інтегрованої педагогічної системи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1804
Розташовується у зібраннях:No 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.