Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1804
Назва: | Сутність та сучасне розуміння інтегрованого підходу в освіті |
Автори: | Олійник, Ірина Миколаївна Дубінчук, Олександр Миколайович Cухомлин, Богдан Анатолійович |
Ключові слова: | Постметодика інтеграція інтегрований підхід інтеграція в освіті |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто сутність та розуміння інтегрованого підходу в освіті на сучасному етапі, що є актуальним в аспекті реалізації державної освітньої політики. Систематизовано, уточнено й теоретично узагальнено систему понять і термінів, які використовуються при розробленні проблеми інтеграції в освіті. Розкриваються підходи до розуміння сутності поняття «інтеграція» та відображаються основні тлумачення цього терміна в довідникових та педагогічних виданнях, наукових дослідженнях. Уточнюється, розширюється й поглиблюється зміст понять «інтеграція в освіті», «інтеграція навчання», «підхід до навчання». Розкривається сутність інтегрованого підходу, пропонується позиція вчених щодо сутності поняття «інтегрований підхід». Аналізуються засоби та форми реалізації інтеграції та ефективність інтегрованої педагогічної системи |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1804 |
Розташовується у зібраннях: | No 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Олійник І.М., Дубінчук О.М., Сухомлин Б.А. Сутність та сучасне розуміння інтегрованого підходу в освіті.pdf | 947,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.