Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1804
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorДубінчук, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorCухомлин, Богдан Анатолійович-
dc.date.accessioned2024-07-23T12:44:55Z-
dc.date.available2024-07-23T12:44:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1804-
dc.description.abstractРозглянуто сутність та розуміння інтегрованого підходу в освіті на сучасному етапі, що є актуальним в аспекті реалізації державної освітньої політики. Систематизовано, уточнено й теоретично узагальнено систему понять і термінів, які використовуються при розробленні проблеми інтеграції в освіті. Розкриваються підходи до розуміння сутності поняття «інтеграція» та відображаються основні тлумачення цього терміна в довідникових та педагогічних виданнях, наукових дослідженнях. Уточнюється, розширюється й поглиблюється зміст понять «інтеграція в освіті», «інтеграція навчання», «підхід до навчання». Розкривається сутність інтегрованого підходу, пропонується позиція вчених щодо сутності поняття «інтегрований підхід». Аналізуються засоби та форми реалізації інтеграції та ефективність інтегрованої педагогічної системиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectПостметодикаuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectінтегрований підхідuk_UA
dc.subjectінтеграція в освітіuk_UA
dc.titleСутність та сучасне розуміння інтегрованого підходу в освітіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.