Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1675
Назва: Методичні підходи до навчання школярів міжнародного гуманітарного права в умовах війни: досвід та рекомендації
Автори: Ланевська, Тетяна Юріївна
Ключові слова: постметодика
міжнародне гуманітарне право
цифрові технології
інтеграція
контроверсія
практичні рекомендації
методичні підходи
воєнний стан
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Розглянуто актуальну в Україні проблему навчання учнівства міжнародного гуманітарного права з огляду на включення компетентностей з означеної галузі права до Державного стандарту профільної школи. Проаналізовано сучасні дослідження фахівців щодо методичних підходів до імплементації окремих питань міжнародного гуманітарного права в освітній процес. Наголошено на провідній ролі цифрових технологій у забезпеченні освіти загалом і міжнародного гуманітарного права зокрема у складних умовах воєнного часу. Розкрито роль Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського у поширенні знань з міжнародного гуманітарного права серед вчительства регіону. Наведено практичні рекомендації для освітян щодо створення безпечного та інклюзивного навчального середовища, використання інновацій та покращення якості та ефективності вивчення міжнародного гуманітарного права з урахуванням специфіки воєнного стану
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1675
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ланевська.pdf396,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.