Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1675
Назва: | Методичні підходи до навчання школярів міжнародного гуманітарного права в умовах війни: досвід та рекомендації |
Автори: | Ланевська, Тетяна Юріївна |
Ключові слова: | постметодика міжнародне гуманітарне право цифрові технології інтеграція контроверсія практичні рекомендації методичні підходи воєнний стан |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто актуальну в Україні проблему навчання учнівства міжнародного гуманітарного права з огляду на включення компетентностей з означеної галузі права до Державного стандарту профільної школи. Проаналізовано сучасні дослідження фахівців щодо методичних підходів до імплементації окремих питань міжнародного гуманітарного права в освітній процес. Наголошено на провідній ролі цифрових технологій у забезпеченні освіти загалом і міжнародного гуманітарного права зокрема у складних умовах воєнного часу. Розкрито роль Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського у поширенні знань з міжнародного гуманітарного права серед вчительства регіону. Наведено практичні рекомендації для освітян щодо створення безпечного та інклюзивного навчального середовища, використання інновацій та покращення якості та ефективності вивчення міжнародного гуманітарного права з урахуванням специфіки воєнного стану |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1675 |
Розташовується у зібраннях: | БІБЛІОТЕКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ланевська.pdf | 396,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.