Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаневська, Тетяна Юріївна-
dc.date.accessioned2023-12-28T09:11:06Z-
dc.date.available2023-12-28T09:11:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1675-
dc.description.abstractРозглянуто актуальну в Україні проблему навчання учнівства міжнародного гуманітарного права з огляду на включення компетентностей з означеної галузі права до Державного стандарту профільної школи. Проаналізовано сучасні дослідження фахівців щодо методичних підходів до імплементації окремих питань міжнародного гуманітарного права в освітній процес. Наголошено на провідній ролі цифрових технологій у забезпеченні освіти загалом і міжнародного гуманітарного права зокрема у складних умовах воєнного часу. Розкрито роль Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського у поширенні знань з міжнародного гуманітарного права серед вчительства регіону. Наведено практичні рекомендації для освітян щодо створення безпечного та інклюзивного навчального середовища, використання інновацій та покращення якості та ефективності вивчення міжнародного гуманітарного права з урахуванням специфіки воєнного стануuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпостметодикаuk_UA
dc.subjectміжнародне гуманітарне правоuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectконтроверсіяuk_UA
dc.subjectпрактичні рекомендаціїuk_UA
dc.subjectметодичні підходиuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.titleМетодичні підходи до навчання школярів міжнародного гуманітарного права в умовах війни: досвід та рекомендаціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ланевська.pdf396,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.