Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1673
Назва: Особливості формування передумов навчальної діяльності у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в процесі корекційно-логопедичної роботи
Автори: Козар, Ірина Василівна
Вовненко, Олена Миколаївна
Клепиця, Наталія Ігорівна
Ключові слова: постметодика
симультанний і сукцесивний синтези
перцептивний, мнестичний й інтелектуальний рівні
прогнозовані специфичні труднощі навчальної діяльності дітей із ЗНМ
загальний недорозвиток мовлення
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Виокремлено основні напрями формування та розвитку мовлення дошкільників із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), визначено спрямованість корекційно-розвивального навчання та особливості формування симультанних і сукцесивних синтезів як передумови розвитку навчальної діяльності в дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Запропонований підхід до опрацювання проблеми прогнозування труднощів у навчанні дітей із ЗНМ базується на концепції про сукцесивно-симультанні структури. Представлено систему роботи, що є передумовою майбутньої успішної навчальної діяльності дітей дошкільного віку із ЗНМ і включає використання новітніх методів і прийомів у поєднанні з традиційними в процесі корекційно-логопедичної роботи. Стаття призначена для вчителів-логопедів дошкільних закладів, асистентів вихователів, практичних психологів дошкільних закладів, учителів-дефектологів, батьків дітей, що мають особливі освітні потреби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1673
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козар.pdf790,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.