Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозар, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorВовненко, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorКлепиця, Наталія Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-12-28T09:01:26Z-
dc.date.available2023-12-28T09:01:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1673-
dc.description.abstractВиокремлено основні напрями формування та розвитку мовлення дошкільників із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), визначено спрямованість корекційно-розвивального навчання та особливості формування симультанних і сукцесивних синтезів як передумови розвитку навчальної діяльності в дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Запропонований підхід до опрацювання проблеми прогнозування труднощів у навчанні дітей із ЗНМ базується на концепції про сукцесивно-симультанні структури. Представлено систему роботи, що є передумовою майбутньої успішної навчальної діяльності дітей дошкільного віку із ЗНМ і включає використання новітніх методів і прийомів у поєднанні з традиційними в процесі корекційно-логопедичної роботи. Стаття призначена для вчителів-логопедів дошкільних закладів, асистентів вихователів, практичних психологів дошкільних закладів, учителів-дефектологів, батьків дітей, що мають особливі освітні потреби.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпостметодикаuk_UA
dc.subjectсимультанний і сукцесивний синтезиuk_UA
dc.subjectперцептивний, мнестичний й інтелектуальний рівніuk_UA
dc.subjectпрогнозовані специфичні труднощі навчальної діяльності дітей із ЗНМuk_UA
dc.subjectзагальний недорозвиток мовленняuk_UA
dc.titleОсобливості формування передумов навчальної діяльності у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в процесі корекційно-логопедичної роботиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козар.pdf790,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.