Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1479
Назва: Проєктна робота " Спіймай мене"
Автори: Піскова, Наталія Володимирівна
Ключові слова: Середовище Scratch
Проєкт
Алгоритми
Інформатика
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Дану розробку можна використовувати на підсумкових уроках роботи з середовищем Scratch у 4 класі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1479
Розташовується у зібраннях:Інформатична освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навчальний проєкт.docxНавчальний поєкт "Спіймай мене". Робота в середовищі Scratch. 4 клас2,42 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.