Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1479
Назва: | Проєктна робота " Спіймай мене" |
Автори: | Піскова, Наталія Володимирівна |
Ключові слова: | Середовище Scratch Проєкт Алгоритми Інформатика |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Дану розробку можна використовувати на підсумкових уроках роботи з середовищем Scratch у 4 класі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1479 |
Розташовується у зібраннях: | Інформатична освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Навчальний проєкт.docx | Навчальний поєкт "Спіймай мене". Робота в середовищі Scratch. 4 клас | 2,42 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.