Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіскова, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-07-14T05:52:16Z-
dc.date.available2023-07-14T05:52:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1479-
dc.description.abstractДану розробку можна використовувати на підсумкових уроках роботи з середовищем Scratch у 4 класі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectСередовище Scratchuk_UA
dc.subjectПроєктuk_UA
dc.subjectАлгоритмиuk_UA
dc.subjectІнформатикаuk_UA
dc.titleПроєктна робота " Спіймай мене"uk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інформатична освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навчальний проєкт.docxНавчальний поєкт "Спіймай мене". Робота в середовищі Scratch. 4 клас2,42 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.