Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1479
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Піскова, Наталія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-14T05:52:16Z | - |
dc.date.available | 2023-07-14T05:52:16Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1479 | - |
dc.description.abstract | Дану розробку можна використовувати на підсумкових уроках роботи з середовищем Scratch у 4 класі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Середовище Scratch | uk_UA |
dc.subject | Проєкт | uk_UA |
dc.subject | Алгоритми | uk_UA |
dc.subject | Інформатика | uk_UA |
dc.title | Проєктна робота " Спіймай мене" | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інформатична освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Навчальний проєкт.docx | Навчальний поєкт "Спіймай мене". Робота в середовищі Scratch. 4 клас | 2,42 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.